Beiträge von MassMutation

Produktbewertung zu Bio Peptide CJC-1295

Mein Nachbar hat dieses Produkt bei steroaas erworben und es ist 100% Original.

Die Wirkung ist sehr sehr gut. Er ist davon total am schwärmen und fragt sich wieso er sich vorher richtiges 191-aa HGH gegeben hat.

Einfach nur TOP!

Produktbewertung zu Baku TestP100

Ich habe in den letzten 2 Monaten TestP von Dragon Pharma, Magnus Pharmaceuticals, Swiss Remedies und Baku gehabt.

Ich muss sagen dass ich das TestP von Baku am angenehmsten und potentesten empfinde. Das "Feeling" ist dabei einfach nur TOP.

Wenn man von Baku TestP zb. auf Dragon Pharma TestP wechselt hat man irgendwie das Gefühl "da fehlt doch was".

So von mir auch ein kleines Feedback.

Mein Onkel hat längere Zeit nicht mehr auf darbb bestellt nachdem sie Akra gegen Baku getauscht haben.

Da es jetzt aber wieder Akra gibt hat mein Onkel sich dort mit TestoE, DrostaE und Oxandrolone eingedeckt.

Zur Sicherheit wurde noch Originales Tamoxifen (Nolvadex) und Originales Arimidex dazu bestellt.

TestoE wurde von Akra bestellt und dazu ein paar Originale TestoE von Norma.

DrostaE auch von Akra und die Oxandrolone von Hilma.

Bestellt wurde am 29.11.

Überwiesen wurde direkt am Folgetag.

Die Ware kam am 08.12 vollständig an.

Nicht die schnellste Lieferzeit aber noch OK.

Die Testo Enanthate von Norma hatte ich in dieser Verpackung noch nie gesehen.

Norma hat anscheinend komplett das Design seiner TestoE Verpackungen geändert.

Die Akra Produkte kamen alle Originalverpackt und sahen sehr gut aus.

Heute hat mein Onkel die Kur aus 250mg TestoE E4D, 225mg DrostaE E4D und 60mg Oxandrolone ED gestartet.

Mein Onkel hat festgestellt das die Öle flüssiger sind wie früher. Trotzdem konnte er sich die Lösung schmerzfrei injizieren.

Mein Onkel wird sowohl von der Wirkung der Akra Produkte, sowie der Hilma Oxandrolone hier berichten.

Mein Nachbar bestellt seit 2 Jahren bei ihm und wurde nie enttäuscht. Kenne auch viele andere die absolut zufrieden mit seiner Ware und seinem Service sind.
    Jetzt nach seiner Pause hat er bereits einmal Injekts von Baku bestellt und einmal Tabletten von Rox und beides kam sehr schnell an und wirkt alles wie es soll.

steroidsX-750x450.jpg

GERMANY: Searches and arrests in the doping scene
    March 3, 2017 Admin BLOG, Fitness, Uncategorized
    Stuttgart customs and the Freiburg Public Prosecutor’s Office are looking for 38 dwellings and ensure a large quantity of doping preparations
    You see on the picture products from Jenzen Pharma, Italian Testovis, Panpharma Rotexmedica Testosterone Enanthate, Alpha Pharma and much more. I few years ago this would only be a small find. But today german customs make a big thing out of that!
    [/quote]More than 11,000 anabolic tablets and vials with different drug contents have been secured by Stuttgart customs inspectors during searches in the Stuttgart, Heilbronn, Kirchheim and Göppingen areas. The partly forged preparations were found by the tax collectors in the context of searches with a total of 38 accused. They also confiscated six illegally owned weapons.
    The suspicious men between the ages of 19 and 35 are supposed to illegally obtain doping drugs from abroad and sell them in Germany. Both sellers and customers are attributed to the so-called bodybuilding scene.
    Against two suspected chief perpetrators from Stuttgart and Kirchheim, arrest warrant issued by the Freiburg District Court.
    The investigations of the Stuttgart Customs Investigation – on behalf of the Doping-prosecutor’s office Freiburg.

Quelle: http://anabolicdatabase.com/wp…ests-in-the-doping-scene/ I-o-IO

Der Text ist leider auf Englisch. Vielleicht trotzdem interessent für manche hier.
    Quelle: http://anabolicdatabase.com/wp…cturing-and-distribution/

IFBB Pro Bodybuilder Don and Sarah Long Busted for Steroid Manufacturing and Distribution

sarahdonlong.jpgIn Happier Times

IFBB pro bodybuilder Don Long and his wife IFBB national level figure competitor Sarah Long have been arrested and charged in a steroid distribution conspiracy. Don and Sarah were arrested and charged with one count of conspiracy to manufacture, distribute and possess with the intent to distribute, anabolic steroids on February 9, 2017.
    The arrests were part of a Drug Enforcement Administration (DEA) investigation codenamed “Operation Total Package” that included cooperation between several federal, state and local agencies. e.g. the U.S. Immigration and Customs Enforcement’s Homeland Security Investigations, the U.S. Postal Inspection Service, the U.S. Customs and Border Patrol, the Jacksonville Sheriff’s Office, the Jacksonville Beach Police Department, the Green Cove Springs Police Department, the Internal Revenue Service – Criminal Investigation, and the U.S. Anti-Doping Agency.
    Don Long was a successful IFBB pro bodybuilder who retired in 1999 after suffering kidney failure. His sister wanted to donate a kidney to her brother but it was not compatible. However, she donated the kidney to another person awaiting a transplant. This automatically moved Long to the top of the list allowing him to receive a transplant in 2002. The kidney failed in 2003. Long returned to competition on the IFBB bodybuilding stage between 2006 and 2009 while undergoing regular dialysis 3-4 times per week. He received another (successful) kidney transplant in 2011.
    Long’s controversial return to bodybuilding competition was done to inspire people by showing them that adversity can be overcome. Long wanted to be the “Lance Armstrong of bodybuilding” back before Armstrong had his own doping scandal.
    “I did it more to show people that it can be done,” Long said during a 2012 bodybuilding.com interview. “I wanted to show people they can overcome their problems and achieve. What I wanted to be was the Lance Armstrong of bodybuilding.”
    Don and Sarah Long are the husband-wife team behind “Team Long – Living the Life of a Big Dog”. Team Long provides bodybuilding, bikini, figure and physique competitors with contest preparation services. Don and Sarah have a successful and thriving personal training business with dozens of clients featured on their website including several IFBB pro bodybuilding competitors and at least one National Football League (NFL) player.
    The unavoidable guilty-by-association that usually accompanies the steroid-related arrest of a coach, nutrition or training guru is inconsequential for most physique athletes given the lack of any real anti-doping procedures in contests sanctioned by the National Physique Committee (NPC) or International Federation of BodyBuilders (IFBB). Furthermore, it is no secret that the use of physique-enhancing drugs is rampant in competitive bodybuilding. However, the same may not be true of major drug-tested sports like the NFL. The couple’s involvement with NFL players may have resulted in the inclusion of USADA in their investigation.
    The indictment and prosecution of Don and Sarah Long seriously threatens to derail their successful business. While they are presumed innocent until proven guilty, a conviction could result in a maximum sentence of 10 years in prison and a $500,000 fine.
    Don and Sarah Long are accused of conspiring with three other individuals in Jacksonville FL, Savannah GA and Gloversville NY to create and distribute their own brand of underground laboratory (UGL) steroids between December 2013 and September 27, 2016.
    Don and Sarah Long have pleaded not guilty. They are scheduled to to appear in court for trial on April 3, 2017 before U.S. District Judge Harvey Schlesinger.
    https://www.justice.gov/usao-m…d-distribution-conspiracy

Ich bestelle seit 2 Jahren regelmäßig bei Akra und es lief immer alles sehr gut.
    Letztes mal vor 10 Tagen bestellt und die Ware nach 5 Tagen erhalten.
    Wenn es mal Probleme gab habe ich ihn angeschrieben und danach war auch das geklärt.
    Und das beste ist, das die Produkte auch noch alle durchweg sehr gut wirken.
    Ich kann Akra nur wärmstens jedem empfehlen.

Mal eine Grundsätzliche Frage zum Thema: Wie sind denn so die jahrelangen Erfahrungen eurer Bekannten, bzgl. des optimalen Einnahmeschemas?

Ich schreibe dir mal mein Einnahmeschema:

Tag1 - 0.1mg + Sonnenbank
    Tag2 - 0,2mg
    Tag3 - 0,3mg + Sonnenbank
    Tag4 - 0,4mg
    Tag5 - 0,5mg + Sonnenbank
    Tag6 - Tag Braun genug 0,6mg + jeden 2ten Tag Sonnenbank

Danach 1x die Woche 1-1,5mg und am Tag nach der Injektion Sonnenbank

Soll keine Empfehlung zur Einnahme sein sondern einfach nur ein Beispiel wie es bei mir am besten geklappt hat

bin zwischen durch kurz von Cooper Testo p auf Akra umgestiegen und habe auch gleich gemerkt das da was nicht stimmt,bin mir aber NICHT sicher hab es nicht lange drin gehabt.

Sehr komisch mein Nachbar hatte das Akra TestoP letztes Jahr lange genommen und ich fand es super gut. Hatte es erst only drin und dann zusammen mit TrenA. Hat prima gewirkt. Libido Top, super Pump und guter solider Kraftzuwachs. Typische Testosterone Propionate Wirkung halt.

Dosierung war als "stand alone" Roid 100mg täglich und dann nachher im Stack mit TrenA wurde das Propi auf 150mg täglich erhöht.

Kann mir hier jemand seine Erfahrungen zu GHRP-6 aufzeigen.
    Frage ist:

- wie wurde es eingenommen?
    - wie hat es gewirkt?
    - wie wirkt es im vergleich zu HGH?
    - von welchem Peptide Shop war es?

Danke im Vorraus.
    lg

Bei mir wirkt das MT2 von Akra sehr gut. Nehme momentan nur noch 1x die Woche 1,5mg zur Erhaltung.

In der Einschleichphase bin ich schon richtig braun geworden und dann in der Aufladephase war ich nach ca. 4 Tagen schwarz wie ein N****r. Für mich ist das MT2 von ihm absolut zu empfehlen. Wichtig ist in der Aufladephase jeden 2ten Tag auf die Sonnenbank bis die gewünschte Bräune erreicht ist!