• So habe mir jetzt apowasser besorgt 20 blastig Ampullen 1 Ampulle hat 10ml

    man weiss es nicht, man sagt es halt - eskimofotzen sind sehr kalt 


    Ich kenne keine addys,Shops,oder ulab also schreibt keine pn's

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  • Habe auch nur das Ampuwasser in Verwendung und injiziere SC.
    Du spritzt einfach 2ml davon in die Vial.Mit einer U.100 Slinspritze ziehst du dann 10 I.E. auf.Dies entspricht dann 50mcg. IGF.


    Da du dich mit dem Slin erst rantasten solltest,wäre es besser zuerst dies zu tun bevor du mit IGF startest.Sonst ist die iGF Kur vorbei bis du deine Idealdosis Slin und KH gefunden hast.
    2 I.E. Slin wird gar nichts ausrichten.Bin damals mit 8 I.E. gestartet und habe mich von da an hinauf gearbeitet.

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  • Zitat von "Prometeus"

    Habe auch nur das Ampuwasser in Verwendung und injiziere SC.
    Du spritzt einfach 2ml davon in die Vial.Mit einer U.100 Slinspritze ziehst du dann 10 I.E. auf.Dies entspricht dann 50mcg. IGF.


    Da du dich mit dem Slin erst rantasten solltest,wäre es besser zuerst dies zu tun bevor du mit IGF startest.Sonst ist die iGF Kur vorbei bis du deine Idealdosis Slin und KH gefunden hast.
    2 I.E. Slin wird gar nichts ausrichten.Bin damals mit 8 I.E. gestartet und habe mich von da an hinauf gearbeitet.




    also erst slin und dann igf?oder meinst du erst ne zeitlang slin nehmen und dann igf anfangen?

    man weiss es nicht, man sagt es halt - eskimofotzen sind sehr kalt 


    Ich kenne keine addys,Shops,oder ulab also schreibt keine pn's

  • Ich meine das du erst mit dem IGF beginnen solltest,wenn du dich auf das Slin eingestellt hast.Also wenn du die maximale Anzahl an I.E. die du verwenden möchtest genau auf die KH eingestellt hast ohne das du unterzuckerst.Du solltest also erst mal das Slin einstellen,sonst experimentierst du noch damit herum während deine IGF Kur schon im Gange ist.Ist ja auch nicht optimal. :)

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  • Zitat von "monstro"

    Also ich injezier seit Montag das IGF das ich bei Premium Pharma geordert habe, 0,2ml immer nach dem Training und an Trainingsfreien Tagen am Morgen gleich. Ich muss sagen, mir wird es überhaupt nicht Schwindelig oder sonst irgendwas. Ich denke auch nicht das man es mit Originales IGF vergleichen kann. Das was im Schwarzmarkt zu finden ist, sind denke ich Peptide drinn. Bei Originalen IGF zahlt man nicht unter 890,-EUR was deutlich zu teuer ist. Werde aber über die Wirkung noch berichten. Bin seit nun knapp 5 Tagen auf IGF, denke da kann man noch nicht viel sagen.



    MFG




    habe auch das von PP hast du dir auch ganz normales apowasser geholt? 2ml war richtig ne und langsam rein tropfen lassen und dann in denn kühlschrank.
    habe mir jetzt apowasser bestellt ganz normales steriles apowasser die in der apo wollte mit kochsalz lösung geben geht das damit auch?

    man weiss es nicht, man sagt es halt - eskimofotzen sind sehr kalt 


    Ich kenne keine addys,Shops,oder ulab also schreibt keine pn's

  • Zitat von "monstro"

    Habe ganz normales Injectionslösungswasser, jo 2ml seitlich reintropfen, dann in den KS. 0,2ml wären dann 100mcg :top:


    siehst du das sag nicht nur ich mit dem Essigwasser. Der eine sagt so der andere so.
    Aber die mehrheit hat mit Ampuwa keinerlei probleme gehabt und ich denke das man damit auch nix falsch macht, denn sonst würden die seller einen darauf hinweisen.
    Ich denke das es früher so gewesen ist oder bei ECHTEN IGF.

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  • Zitat von "monstro"

    Essigwasser muhahahahaha :lol: Sowas kann nur von Team-Andro kommen :lol:



    Jipp der kollege hat das von Team-andro
    Ok danke dir monstro jetzt bin ich im bilde :)

    man weiss es nicht, man sagt es halt - eskimofotzen sind sehr kalt 


    Ich kenne keine addys,Shops,oder ulab also schreibt keine pn's

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  • Bodybuilder Shirt, Bodybuilder Kleidung, Klamotten für Bodybuilder, Kleidung für Bodybuilder
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  • hallo
    was ich hir lese da muss ich ja nur lachen igf1 long 3 für 360 euro 6 wochen :lol::lol::lol:
    also bitte macht euch über dosierungen und kombis keinen kopf weil das igf1 ist nichts aber auch garnichts wert!! originales igf 1 long 3 kann sich kaum einer leisten ist teurer wie genotropin 12mg zweikammer patronen und die kosten 3400 euro.
    china mein gott wie naiv sind die leute hir glauben top zeug zubekommen
    hgh, igf 1, da werden richtige gewinne gemacht da steht ne grosse lobby hinter!!
    das zeug zu fälschen kostet in china kaum was na ja genau wie tren. das zug ist auch teuer und wird auch sehr oft ausgetauscht mit billigem testo
    sportliche grüsse sveta

  • BITTE MIT GOOGLE ÜBERSETZEN FÜR LEUTE DIE KEIN ENGLISH VERSTEHEN:And what is the difference between huIGF-1 and LR3 IGF-1?


    IGF-1 stands for insulin like growth factor. IGF-I is the primary protein involved in responses of cells to growth hormone (GH): that is, IGF-I is produced in response to GH and then induces cellular activities. One such example is muscle growth or hyperplasia.
    This compound also makes the human body more sensitive to insulin. It is the most potent growth factor found in the human body. IGF-1 causes muscle cell hyperplasia, which is an actual splitting and forming of new muscle cells, this is a good thing.


    LR3 IGF-1


    Long Recumbent 3 IGF-1, which is an 83 amino acid analog of human IGF-1 sequence with the substitution of an arg for the glu at position 3 (hence R3), and a 13 amino acid extension peptide at the N-terminus (hence the long).


    HuIGF-1


    It has a 70 amino acid string. It is very short lived in the body (half life of probably around 10-15 minutes). This type of IGF-1 is very useful if you are seeking local site growth. Since it is so short lived, little of the IGF-1 makes it to other tissues and IGF-1 receptors in the body. The way to inject this is immediately post work out into the muscle that you wish to have local site growth.
    This coupled with PGF2a and TNE would do wonders for site specific growth IMO.


    Usage


    It needs to be shot PWO. Most shoot bilaterally into the muscle that was worked. Though this is not totally essential, you can shoot it all into one injection site. Just make sure to switch off each workout.
    Stacking- because LR3 increases hyperplasia it is best when used in conjunction of other AAS.
    The ideal situation would be to inject twice ED due to the life of LR3. If this isnt feasible PWO will suffice, and suffice well.
    If you are on your off day, in the AM is best. It will help fight catabolism (muscle breakdown).


    If you add insulin to your LR3, be careful. LR3 will make you more sensitive to the effects that insulin has on you. So raise your PWO carb intake to accommodate the added LR3.
    If you have never ran insulin before, DO NOT add it with LR3. :no:
    What can I expect?


    First off you can expect to drop a little BF if your diet is good. LR3 seems to burn off fat.
    You can expect an increase in hunger, this is awesome when bulking. That though can be controlled while cutting. Another thing to remember is hyperplaisa, once again the forming of new muscle cells, thus more size. Strength will go up along with the new muscle mass.
    You can expect great pumps. For some people so bad it hurts... you be the judge. I for one have never got pumps that hurt like that... for me personally I feel more pumps with insulin.


    Dosing For LR3


    The general consensus for dosing LR3 seems to be 40mcg to 60mcg. For no longer than 5 weeks. Do not exceed 100mcg. The average user should have no reason to ever come close to that dose. Some people shoot everyday, some just PWO. So on the days you do not work out the best thing to do is shoot whenever you wake up this helps maintain constant blood levels and helps fight of catabolism.


    The first time user should just use 40mcg on PWO days only. This way you can use 40mcg for 5 weeks assuming you have just one MG of LR3. It is a great starting dose that will get you results. But if you have used 40mcg in the past and didnt see the results you wanted, try 60mcg. A great way to run a cycle that includes IGF would be this-
    weeks 1-12 test Enanthate E3D 500-750mg a week
    Weeks 1-4, 15-19* 40mcg of LR3 ED
    PCT 14-18


    *IMO I do not feel that its needed the first week of PCT, if my weight falls off it does in weeks 2-3, so I want to aleviate that problem.


    Dosing For huIGF


    This is about the same as LR3, this is stritcly my opinion based on what I have gatherd and read. As there is next to no information on this. So from what I know about it, this is how Id/do/will use it.
    PWO with 30-40mcg into each muscle that was worked. 20-30 min later, repeat. Do this for 4 times. for a total of 120-160mcg
    And if I were using this Id use it with humalog. The insulin will remain active for over and hour after the IGF was injected. So this will get all the possible gains from it that you could.


    How to figure out dosing


    Ok I get, I should use 40mcg.... but how do I figure that out?


    1mg = 1000mcg... assuming there is 1ml of liquid we can say that 1ml =
    1000mcg and also = 100units...
    So 2 units = 20 mcg



    The best way to measure this is to use an insulin syringe. You can get away with a 1cc syringe but I prefer to use the .5cc or even the .33cc ones. They measure out each unit, so when you are measuring two units it is much easier on the smaller pin. While the 1cc syringe is fine, it is mesured out by two IU at a time. So one "tick" on the 1cc is 2iu, the .5cc each "tick" is one IU.


    Wow so you mean you’re telling me I shoot 4iu of this stuff? What if I do not get it all out of there ?


    I thought you would never ask. I have found the best way to get it and even measure my LR3 is like this. First draw out 30iu of B12 or BW (bacteriostatic water) on the dot. Then draw your LR3 out for a total of 34iu. This means you have 4iu of LR3 in the end of your syringe. Shoot out all of it and that way you can be sure all of the LR3 is out and into your desired muscle of choice.


    Reconstitution.


    RedBaron has a great thread on reconstitution with AA (acetic acid), check it out here.
    But just about always you do not have to worry about reconstituting it yourself. All of the manufacturers usually suspend their LR3 in either BA or AA for you.


    Storage


    The stability of a liquid solution of LR3IGF-I was monitored for a period of two years at storage conditions of -20 C, +4 C, +22 C, and +37 C. The final concentration of LR3IGF-I was in acetic acid. At various time points, samples were taken and compared to a lyophilized control (stored at 4 C). Listed below are the stability results for each respective storage condition.
    Storage Condition: -20 C (-4 F)
    Biological Potency No Change up to 2 years
    Immunological Activity No Change up to 2 years
    Mobility of Protein No Change up to 2 years
    Elution Profile by reversed phased HPLC No Change up to 2 years
    Storage Condition: +4 C (39.2 F)
    Biological Potency No Change up to 2 years
    Immunological Activity No Change up to 2 years
    Mobility of Protein No Change up to 2 years
    Elution Profile by reversed phased HPLC No Change up to 2 years
    Storage Condition: +22 C (71.6 F)
    Biological Potency No Change up to 2 years
    Immunological Activity No Change up to 2 years
    Mobility of Protein No Change up to 2 years
    Elution Profile by reversed phased HPLC No Change up to 2 years
    Storage Condition: +37 C (98.6 F)
    Biological Potency No Change up to 1 year
    Immunological Activity No Change up to 1 year
    Mobility of Protein No Change up to 1 year
    Elution Profile by reversed phased HPLC No Change up to 1 year


    In conclusion


    There is no significant difference in the potency of LR3IGF-I associated with the storage of the liquid formulation when stored at this range of temperatures. There is no evidence for loss of biological activity at any of the tested temperatures when stored as a liquid product. As you can see IGF can be quite stable for even a year at room temp, but if you want to keep it around for a while stick it into the fridge. So IMO the best way to store LR3 that is suspended in BA is in the freezer. The BA wont allow it to freeze. And if you have it suspended in AA, store it in the fridge.

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  • Vielleicht sollten einige auch mal ihren Blutzucker vor und nach der IGF Injektion testen. Der müsste sich ändern (sinken). Keine große Sicherheit, aber ein inditz dafür das es IGF1 ist.
    Nur meine Meinung.

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